2/12/2011

Helsingfors!


Heeyaa !! Sitter då just nu i Helsingfors. Vi kom hit igår redan men orkade inte blogga då. Vi är då alltså hos mina kusiner (dom är båda typ 2-7 år gammal pojkkar, weeeey) Iaf så idag vaknade jag av att mina kusiner + småsyskon kom och härjade där var jag sov-.- Dom ville typ komma och spela någo playstation och dom ville ha min säng som sin stol typ (?) -.- arghh så då måsta jag då vakna. När vi ätit morgonmål och laga oss färdiga så stack jag med min mamma och moster till Itäkeskus och shoppa. Eller egentligen så gick vi och läta till mig ett par vinterskor, eftersom hade INGA. Typ bara converse, eftersom mina gammla blev helt sönder och hade typ hål i bottnet :'d Men iaf så hittade nu inga speciella men köpt endå ett par helt normi svarta nilkkurit (: Helt perus. Sen hitta jag då inget annat. Okeej, hittade en massa men hade inga pengar med mig -.- Hitta i GinaTricot en såndän nice neuletakki som jag vil haaaa ! Ska gå och kolla om de finns såna i Åbo så far och köpa sen nåttag ithink ;)

Iaf så stack alla andra just till nån båtmässa. Jag är inte ett piss intresserad så jag blev då här. Och eksys ofc hit brevid datorn. Nånee, ska nog snart ta och göra nåt annat. 

På kvällen händer väl inget spec. Ska typ baa chilla och kolla film (: Vi ska då först imorgon hem till Åbo. Få se om jag bloggar senare idag, men lovar ingeet. Så a det bääst utan mig ;) Seee ya later

No comments:

Post a Comment