2/27/2011

FÄÄRDIG !

yeeah, är äntligen färdig med målningen. Eller pappa ska ennu sätta alla lister på plats sen när allt har torkat ordentligt. När man kollar såhär så blev det helt bra ithink. Ska på samma nu möblera om mitt rum lite. Men ni får bilder sen när allt är elt färdigt !

Gud är trött. Och imorgon är det ennu skola. uschfyfan. Fast nog är det helt kul och se alla människor osv :) + det är skitskööönt eftersom vi inte har prov på typ 5-6 veckor ! hihi muutes idag så ska jag kanske fara och si på en typs fudismatch med Jenni. Fast de är nånstans i röven så vi vet int hur vi sku slippa dit, menjuuu int vet jag.

Btw har börjar drömma helt sjukt konstiga drömmar på nätterna !? :---D Ska nu kanske ínt berätta drömmarna menjaaaaa.. hahah ! men allvarligt dom är sjukt konstiga. menjoooo... nu ska jag fara och kolla dendär på förra Desperate Housewives som jag missade då.. cya blog u later

jooo nami webbuskalaatu

No comments:

Post a Comment